Virtueel assistent office support Deventer – Sidekick Gwen

Zorgadministratie en secretariële ondersteuning Deventer.

Gwendolyne Lammersen is al van kinds af aan een ware “regeltante” en die kwaliteit zet ze volledig in binnen haar bedrijf Sidekick Gwen. Onder andere voor zorgadministratie en secretariële ondersteuning in Deventer en omgeving. 

Snel overzicht maken in de chaos waarbij de focus wordt gelegd op de prioriteit is waarvoor men bij Gwendolyne terecht kan. 

Ze denkt mee in de processen en biedt daarbij ondersteuning in de uitvoering. Daarbij werpt ze automatisch een blik op teksten en corrigeert deze waar nodig.

Gwendolyne aan het woord;

Met een grote variatie aan taken voel ik mij op mijn best want ik ben pragmatisch ingesteld, werk nauwkeurig, ben analytisch, besluitvaardig en resultaatgericht. Mijn helikopterview helpt me om snel overzicht te krijgen. Vanuit overzicht kan ik volgen of alles volgens planning loopt en kijken naar wat goed gaat en naar mogelijkheden voor verbetering. 

Met office support en/of zorg administratie bied ik ondersteuning aan ondernemers en in organisaties. Zowel op afstand (virtueel) als op een werkplek binnen een organisatie. Omdat ik in dit vakgebied veel ervaring heb ben ik bekend met veel verschillende software pakketten. Dienstverlenend en faciliterend aanwezig zijn en van daaruit ondersteunen is mijn doel. Mijn werk moet bijdragen aan de continuïteit van uw werk en/of uw organisatie. 

Enkele voorbeelden van diensten;

Secretarieel:

– Versturen van uitnodigingen voor events, e-cards, etc.;
– Afspraken maken, bevestigingen sturen, vergaderruimte boeken, etc.;
– Reismanagement, zoals vliegtickets, hotels, auto’s, klantafspraken, etc.; 

Financieel:

– Bonnen verzamelen en onkosten bijhouden;
– Uitgaven (bonnen / facturen) in boekhoudsysteem invoeren;
– Facturen verzenden naar klanten;

HR ondersteuning: 

– Aanmaken contracten;
– Verzuimadministratie;
– Bijhouden sollicitatieprocedures;

Evenementen organisatie:

– Benaderen en boeken sprekers;
– Onderhouden contacten met deelnemers;
– Bepalen en reserveren locatie evenement;

Ondersteuning deelnemers/klantadministratie (bijv. online trainingen of face to face opdrachten):

– Aanmaken accounts;
– Inschrijvingen/ aanmeldingen bijhouden;
– Informeren deelnemers gedurende opleiding, cursus, etc.;

Zorgadministratie;

– Afhandelen van het berichtenverkeer; 
– Verwerken mutaties; 
– Controleren uitval declaraties/ facturaties; 
– Indienen declaraties/ facturaties;
– Aanlevering CAK;
– Ondersteuning AO/IC;
– Controles op ingevoerde gegevens.

Wanneer u op zoek bent naar bijvoorbeeld een management assistent, administratief medewerker, medewerker zorgadministratie, kwaliteitsmedewerker of officemanager, neemt u dan contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken. Zowel voor tijdelijk als structureel werk.

Contactgegevens;

Bedrijfsnaam: Sidekick Gwen
Naam ondernemer: Gwendolyne Lammersen
Komt uit: Deventer
Tel. nr.: 06-14511267
E-mail: info@sidekickgwen.nl
Website: www.sidekickgwen.nl

 

OVERZICHT ZZP'ERS

Recensie plaatsen:

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *